اختیارات سازمان غذا و دارو به منطقه آزاد ارس تفویض شد
اختیارات سازمان غذا و دارو به منطقه آزاد ارس تفویض شد
واتساپ: 09018317558 02142326

اختیارات سازمان غذا و دارو به منطقه آزاد ارس تفویض شد

اختیارات سازمان غذا و دارو به منطقه آزاد ارس تفویض شد

اختیارات سازمان غذا و دارو به منطقه آزاد ارس تفویض شد

اختیارات سازمان غذا و دارو به منطقه آزاد ارس تفویض شد : رسول دیناروند، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو طی حكمی اختیارات این سازمان را به سازمان منطقه آزاد ارس تفویض كرد.

همچنین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس نیز طی صدور حكمی و با حضور معاونین و مدیران ارس و روسای ادارات شهرستان جلفا، مهدی غفاری را به عنوان سرپرست مدیریت ضوابط بهداشت انسانی حوزه غذا و داروی منطقه آزاد ارس منصوب كرد.

بیشتر بدانید :

در حكم تفویض اختیار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس آمده است: به استناد بند 1 ماده 1 و بند 4 ماده 4 تفاهم نامه فی مابین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و سازمان غذا و دارو و با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حكم شما را به سمت سرپرست مدیریت ضوابط بهداشت انسانی حوزه غذا و داروی منطقه آزاد ارس منصوب می نمایم.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

عرب باغی در این حكم بر بكارگیری ظرفیت های بالفعل و بالقوه داخل و خارج سازمان نسبت به تسهیل، تسریع، وحدت رویه و هماهنگی در انجام امور مربوط به ارزیابی، پایش، نظارت و صدور مجوزهای ترخیص، تولید، صادرات و واردات كالاهای سلامت محور در چهارچوب تفاهم نامه و شیوه نامه اجرایی و ارائه خدمات شایسته به سرمایه گذاران و بازرگانان و هماهنگی با معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان و سایر واحدهای سازمانی تاكید كرد.

بیشتر بدانید :

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با موضوع ” اختیارات سازمان غذا و دارو به منطقه آزاد‌ارس تفویض شد ” اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1470

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ