انتخاب صادركنندگان نمونه كشوری براساس مصوبه دولت
انتخاب صادركنندگان نمونه كشوری براساس مصوبه دولت
واتساپ: 09018317558 02142326

انتخاب صادركنندگان نمونه كشوری براساس مصوبه دولت

انتخاب صادركنندگان نمونه كشوری براساس مصوبه دولت : قائم‌مقام وزیر صنعت و رییس سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به اینكه انتخاب صادركنندگان نمونه كشوری هر ساله بر اساس آئین‌نامه مصوب دولت صورت گرفته، اظهار داشت: انتخاب براساس ضوابط و شاخص‌های تعیین شده صادركنندگان را دلگرم می‌كند و باعث نوآوری و توسعه روزافزون صادرات غیرنفتی می‌شود.

صادركنندگان نمونه كشوری

مجتبی خسروتاج در نخستین نشست كارگروه انتخاب صادركنندگان نمونه ملی امسال كه در تالار اصفهان برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: فلسفه برگزاری این روز كه در واقع روز صادركنندگان ایرانی است، فرصتی برای دولتمردان برای تشویق و اعلام حمایت و قدردانی از فعالان و زحمتكشان عرصه اقتصادی ایران در حوزه صادرات غیرنفتی است.

وی با بیان اینكه رئیس دولت تدبیر و امید و سایر مقامات اقتصادی ایران، حامی صادرات غیرنفتی هستند، افزود: در روز ملی صادرات، تلاش می‌كنیم، صادركنندگان نمونه و فعال كشور را به جامعه اقتصادی ایران معرفی كنیم چرا كه در راه اعتلای اقتصاد ایران اسلامی گام برمی‌دارند.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

خسروتاج با بیان اینكه در انتخاب صادركنندگان نمونه كشور باید مراقب بود تا داوری‌ها و قضاوت‌ها بر مبنای ضوابط و شاخص‌های تعیین شده صورت گیرد، افزود: در صورت انتخاب درست و شایسته می‌توان گفت كه به كشور خدمت كرده‌ایم چرا كه ضمن تشویق و دلگرم كردن زحمتكشان این حوزه، انگیزه لازم برای نوآوری و شنیدن اقدامات مؤثرتر از سوی صادركنندگان را فراهم كرده‌ایم.

 

بیشتر بدانید :

مصوبه سختگیرانه مجلس درباره پنهان‌سازی صورت‌های مالی

 

قائم‌مقام وزیر صنعت نقش دبیرخانه و كارشناسان ذیربط در سازمان توسعه تجارت برای القاء این هدف را لازم و ضروری عنوان كرد و گفت: از تمامی اعضای كارگروه خواسته شده تا با دقت، عملكرد شركت‌های صادراتی كشور را كه در این مسابقه اقتصادی شركت كرده‌اند، مورد بازنگری قرار دهند تا حقی از هیچ فرد حقیقی یا حقوقی ضایع نشود و برترین‌ها انتخاب و معرفی شوند.

در این جلسه نمایندگان وزارت جهاد كشاورزی، گمرك، بانك مركزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندارد، اتاق بازرگانی ایران و روسای اتحادیه‌ها و انجمن‌های تخصصی خشكبار، گیاهان دارویی، سیمان، شوینده، آرایشی و بهداشت و محصولات دامی و خوراكی حضور داشتند.

در ادامه این جلسه مستندات پرونده‌های متقاضیان بر اساس شاخص‌های انتخاب صادركنندگان نمونه، در گروه‌های كالایی خشكبار(پسته)، گیاهان دارویی، زعفران، محصولات دامی و خوراكی، سیمان و شوینده بررسی شد.

جلسات كارگروه انتخاب صادركنندگان نمونه تا زمان نهایی شدن فهرست صادركنندگان نمونه و ممتاز سال 95 ادامه خواهد یافت.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1171

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ