بندر امیرآباد به جمع مناطق آزاد كشور پیوست
بندر امیرآباد به جمع مناطق آزاد كشور پیوست
واتساپ: 09018317558 02142326

بندر امیرآباد به جمع مناطق آزاد كشور پیوست

بندر امیرآباد به جمع مناطق آزاد كشور پیوست

بندر امیرآباد به جمع مناطق آزاد كشور پیوست ، شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با تبدیل منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر در استان مازندران به منطقه آزاد موافقت كرد.

بندر_امیرآباد

شورای عالی مناطق آزاد كشور با تبدیل منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد به منطقه آزاد موافقت كرد.احمد مظفری، سخنگوی شورای اطلاع رسانی مازندران با تایید این خبر به تسنیم، گفت: در پی موافقت شورای عالی مناطق آزاد از سوی تركان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد كشور، مدیر پروژه منطقه آزاد تجاری- صنعتی امیرآباد منصوب شد.بر این اساس در نامه ای از سوی اكبر تركان، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، سجودی، مشاور استاندار مازندران در جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی به عنوان مدیر پروژه منطقه آزاد تجاری- صنعتی امیر آباد منصوب شد.

بیشتر بدانید :

بندر امیرآباد نام بندرگاهی در شمال شهرستان بهشهر در استان مازندران ایران است.این منطقه در سه فاز با 34 پست اسكله طراحی شده‌ كه اكنون فاز اول آن تكمیل شده‌است.وسعت این منطقه كه تبدیل به منطقه آزاد شده ویژه هزار هكتار است و به شبكه ریلی ایران نیز پیوند دارد.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با موضوع ” بندر امیرآباد به جمع مناطق آزاد كشور پیوست ” اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1161

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ