راه اندازی كریدور سبز ایران و روسیه
راه اندازی كریدور سبز ایران و روسیه
واتساپ: 09018317558 02142326

راه اندازی كریدور سبز ایران و روسیه

راه اندازی كریدور سبز ایران و روسیه : رییس كل گمرك ایران با تاكید بر فعال‌سازی كریدور سبز گمركی ایران و روسیه، از فراهم شدن امكان استفاده تجار و واردكنندگان از تخفیف 15 درصدی خبر داد.

راه اندازی كریدور سبز ایران و روسیه

به گزارش خبرنگار ایبِنا، مسعود كرباسیان با بیان اینكه دولت تعرفه واردات خودرو در سال 96 را بدون تغییر نسبت به سال قبل در نظر گرفته است، گفت: امسال به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نامگذاری شده و باید بر اساس این شعار و ابلاغیه در سیاست‌ها بازنگری شود.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

بیشتر بدانید :

تصویب‌نامه در خصوص تعیین وضعیت بازارچه‌های مشترك مرزی

رییس كل گمرك ایران همچنین با اشاره به فعالیت كریدور سبز گمركی بین ایران و روسیه اظهارداشت: در این بخش امكان استفاده از 15 درصد تخفیف تعرفه ای وجود خواهد داشت و در قالب پنجره مشترك مرزی می توان از این امكان برخوردار شد.كرباسیان ادامه داد: در حال مذاكره با طرف روسی برای افزایش لیست تعرفه هستیم. در عین حال، تجار و واردكنندگان اگر بخواهند از تخفف برخوردار شوند باید عملكرد شفاف داشته باشند.

راه اندازی كریدور سبز ایران و روسیه

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با راه اندازی كریدور سبز ایران و روسیه اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 939

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ