ترخیص كالاهای مرتبط با سلامت از پایانه های مرزی با استفاده از (TTAC)
ترخیص كالاهای مرتبط با سلامت از پایانه های مرزی با استفاده از (TTAC)
واتساپ: 09018317558 02142326

ترخیص كالاهای مرتبط با سلامت از پایانه های مرزی با استفاده از (TTAC)

ترخیص كالاهای مرتبط با سلامت از پایانه های مرزی با استفاده از (TTAC)

گشایش و ترخیص كالاهای مرتبط با سلامت از پایانه های مرزی از تاریخ دهم دی ماه 95 به بعد فقط توسط مسئولین فنی و با استفاده از (TTAC) سازمان غذا و دارو امكان پذیر می باشد.

به گزارش ایفدانا – Ifdana؛ به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی كرمانشاه: مهدی مرادی در جلسه آموزشی این سامانه كه در روزهای دوازدهم و سیزدهم دی ماه برای مسئولین فنی و كارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی برگزار شد گفت: معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت با هدف نظارت بر زنجیره تامین و توزیع و عرضه محصولات سلامت محور و نیز تسهیل و تسریع فرایند واردات كالای سلامت محور اقدام به طراحی و اجرای سامانه سامانه رهگیری، ردیابی و كنترل اصالت كالا (TTAC) نموده است.

بیشتر بدانید :

وی افزود: با اجرای این سامانه نظام رهگیری و ردیابی محصولات، پایش و كنترل كیفی و كمی و همچنین ایجاد سیستم واكنش سریع و فراخوان محصولات نامعتبر در سراسر كشور و در كلیه سطوح عملی خواهد شد.مهدی مرادی درخصوص گشایش و ترخیص كالا با این سامانه گفت: برای كار با این سامانه نام كاربری و كلمه عبور برای هریك از مسئولین فنی شركت های تولیدی و وارداتی تعریف می شود و در اختیار آنها قرار می گیرد كه آنها می توانند به سامانه وارد شده و عملیات گشایش و یا ترخیص را انجام دهند.

لازم به ذكر است فرایند گشایش و ترخیص كالاهای سلامت محور پیش از این با آنالیز پروفرم ها(پیش فاكتورها) و در نهایت صدور كدرهگیری از سوی معاونت های غذا و دارو انجام می شد.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با “ترخیص كالاهای مرتبط با سلامت از پایانه های مرزی با استفاده از (TTAC) ” اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 939

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ