تمهیدات‌ بندر نوشهر برای‌ كاهش هزینه حمل و نقل كالا
تمهیدات‌ بندر نوشهر برای‌ كاهش هزینه حمل و نقل كالا
واتساپ: 09018317558 02142326

تمهیدات‌ بندر نوشهر برای‌ كاهش هزینه حمل و نقل كالا

تمهیدات‌ بندر نوشهر برای‌ كاهش هزینه حمل و نقل كالا

تمهیدات‌ بندر نوشهر برای‌ كاهش هزینه حمل و نقل كالا  ، مسئولین دستگاه‌های اجرایی و تعدادی از صاحبان كالا در خصوص مسائل و مشكلات ترخیص كالا از بندر نوشهر به بحث و تبادل نظر پرداختند .

كاهش_هزینه_حمل_و_نقل_كالا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیركل بنادر و دریانوردی استان مازندران با تشریح مشكلات صاحبان كالا برای دریافت مجوز ترخیص‌كالا از دستگاه‌های ذی‌ربط ، خواستار همكاری ارگان‌های مختلف برای كاهش هزینه حمل و نقل كالا از طریق بندر نوشهر شد .

بیشتر بدانید :

سرمایه‌گذاران خارجی در اردبیل سرمایه‌گذاری می‌كنند

علی شادمان فرماندار شهرستان نوشهر در جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای كاهش زمان ترخیص كالا با اعلام این مطلب افزود : با كاهش زمان ترخیص كالا صاحبان كالا رغبت بیشتری  برای استفاده از ظرفیت‌های بالقوه این بندر باسابقه خواهد داشت .

سیاوش رضوانی مدیركل بنادر و دریانوردی استان مازندران در ابتدای جلسه با تشریح مشكلات صاحبان كالا برای دریافت مجوز ترخیص كالا از دستگاه‌های ذی‌ربط خواستار همكاری ارگان های مختلف برای كاهش هزینه حمل و نقل كالا از طریق بندر نوشهر شد .

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

همچنین فرآیند نمونه برداری و آزمایش كالا به دلیل فاصله نوشهر با مركز استان موجبات نارضایتی صاحبان كالا را فراهم نموده است ، گفت : در صورت تفویض اختیار به ادارات مستقر در شهرستان نوشهر بسیاری از مشكلات موجود در این بخش برطرف خواهد شد .در ادامه مسئولین دستگاه‌های اجرایی و تعدادی از صاحبان كالا در خصوص مسائل و مشكلات ترخیص كالا از بندر نوشهر به بحث و تبادل نظر پرداختند .

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1088

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ