خبرهای مهم صنعت خودرو جهان در خصوص خودروهایی با استاندارد آلایندگی پایین
خبرهای مهم صنعت خودرو جهان در خصوص خودروهایی با استاندارد آلایندگی پایین
واتساپ: 09018317558 02142326

خبرهای مهم صنعت خودرو جهان در خصوص خودروهایی با استاندارد آلایندگی پایین

خبرهای مهم صنعت خودرو جهان در خصوص خودروهایی با استاندارد آلایندگی پایین

گسترش خودروهای برقی خودروساز BMW در کشور چین، ممنوعیت واردات خودرو با استانداردهای آلایندگی پایین به سریلانکا، صادرات محصولات خودروساز فورد از روسیه به اروپا و رشد صادرات خودروهای برزیلی به بازارهای آمریکای لاتین خبرهای مهم صنعت خودرو جهان در روزهای اخیر بوده اند.

گسترش خودروهای برقی خودروساز BMW در کشور چین

نیکولاس پیتر، مدیر مالی BMW با بیان اینکه تولید خودروهای برقی این خودروساز آلمانی در کشور چین گسترش یافته است، گفت: سالانه شاهد گسترش خودروهای برقی شرکت خودروساز BMW در کشور چین هستیم. در سال گذشته در مجموع ۶۰۰ هزار خودرو BMW در کشور چین به فروش رسیده و این آمار رو به افزایش است.

وی افزود: سال ۲۰۱۹ نقطه عطفی برای این خودروساز آلمانی در فروش وسایل نقلیه الکتریکی است؛ به طوریکه پیش بینی می شود در سال ۲۰۱۹، ۵۰۰ هزار خودرو الکتریکی فروخته شود.گفتنی است این خودروساز آلمانی در سال ۲۰۱۷ بهترین میزان فروش خود در محصولات الکتریکی را بدست آورده است. آمار فروش این خودروساز در سال گذشته میلادی ۲.۴ میلیون خودرو بوده است.

خبرهای مهم صنعت خودرو جهان – ممنوعیت واردات خودرو با استانداردهای آلایندگی پایین به سریلانکا

دولت سریلانکا قصد دارد تا از ماه آینده سال جاری واردات خودروهایی که استانداردهای ایمنی و آلایندگی لازم را ندارند، ممنوع کند.

وزارت خارجه سریلانکا در بیانه ای اعلام کرد: بر اساس تصمیمات گرفته شده از واردات تمام خودروهایی که استانداردهای ایمنی از قبیل کمربند ایمنی استاندارد و کیسه هوای مناسب ندارند و یا از استانداردهای آلایندگی مناسبی برخوردار نیستند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

بیشتر بدانید :

در ادامه این بیانیه آمده است که واردکنندگان خودرو برای باز کردن هر اعتبار LC برای واردات محصولات خود به استانداردهای اعمال شده توجه نمایند. همچنین در صورت عدم رعایت استانداردهای لازم اعم از آلایندگی و ایمنی از واردات خودرو جلوگیری به عمل می آید.

منبع : چاینا دیلی – پایگاه اف تی

ریشه آلودگی هوای شهرهای بزرگ صنعتی تهران از بنزین غیراستاندارد و خودروهای غیراستاندارد ، ناشی می شود.در روزهایی که ما هنوز در باب خودروی هیبریدی و برقی بحث داریم ودر آلودگی میسوزیم، کشورهای کشورهای اسکاندیناوی برنامه‌ریزی کرده اند تاسال۲۰۴۰ حتی همه هواپیماهای خود را برقی کنند! کمترین کاری که می توان انجام داد ، این است که استفاده از خودروهای غیر استاندارد داخلی و خارجی کاملا محدود گردد.

 

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-11-3
2 1923

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

نظرات

  • ناشناس

    سلام میشه لینک داخل مطلبو چک کنید.برای من مشکل داشت.ممنون

    • persian

      با درود
      لینکی در مطلب موجود نیست.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ