دارا بودن مجوز الكترونیك جهاد كشاورزی كل محموله‌های بادام هندی ترخیص شده
دارا بودن مجوز الكترونیك جهاد كشاورزی كل محموله‌های بادام هندی ترخیص شده
واتساپ: 09018317558 02142326

دارا بودن مجوز الكترونیك جهاد كشاورزی كل محموله‌های بادام هندی ترخیص شده

دارا بودن مجوز الكترونیك جهاد كشاورزی كل محموله‌های بادام هندی ترخیص شده

دارا بودن مجوز الكترونیك جهاد كشاورزی : گمرك ایران اعلام كرد كه همه محموله‌های بادام هندی ترخیص شده از منطقه ویژه اقتصادی شیراز دارای مجوز الكترونیك وزارت جهاد كشاورزی بوده‌اند.

ترخیص_بادام هندی_با_ مجوز

بیشتر بدانید :

در توضیحات گمرك آمده است: این هفته خبری منتشر شد مبنی بر «واردات بادام هندی از منطقه ویژه اقتصادی شیراز» كه در آمار گمرك ثبت شده بود. به دنبال انتشار این خبر با توجه به الكترونیكی شدن رویه‌های گمركی و عدم امكان ترخیص كالا در سامانه جامع گمركی بدون اخذ مجوزهای قانونی،  از طریق سامانه جامع گمركی در خصوص موضوع مجوزهای صادر شده برای كالای یاد شده بررسی بعمل آمد و مشخص شد: «12 مورد سند مربوط به واردات بادام هندی در گمرك منطقه ویژه اقتصادی شیراز  متعلق به تولیدات یك  شركت ایرانی به نام صنایع غذایی ط. س شیراز به مارك ش  از محل مجوز 30 درصد مجاز ورود كالا طبق قوانین شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ترخیص شده است. نكته قابل توجه اینكه همه محموله های بادام زمینی ترخیص شده از منطقه ویژه اقتصادی شیراز دارای مجوز الكترونیك وزارت جهاد كشاورزی بوده اند. لذا به دلیل اینكه ترخیص این محموله ها از محل ارزش  افزوده مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بوده،وفق مقررات  نیازی به اخذ مجوز ثبت سفارش ندارند.»

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1085

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ