رشد بیش از 60 درصد صادرات صنایع دستی
رشد بیش از 60 درصد صادرات صنایع دستی
واتساپ: 09018317558 02142326

رشد بیش از 60 درصد صادرات صنایع دستی

رشد بیش از 60 درصد صادرات صنایع دستی

رشد بیش از 60 درصد صادرات صنایع دستی، به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ بهمن نامور مطلق در نشست معاون رئیس‌جمهوری با معاونان، مشاوران و مدیران ‌كل ستادی و استانی  افزود: شاخص‌های صنایع‌دستی تقریباً در تمام استان‌های كشور رو به ‌رشد است. در استان‌ها ظرفیت‌های بسیار مناسبی داریم كه باید از آن‌ها استفاده شود.

رشد_صادرات_صنایع_دستی

 

نامور مطلق با بیان به اینكه در حوزه فروش داخلی رشد بسیاری داریم و در معاونت صنایع‌دستی كارگاه‌های صنایع ‌دستی فعال شده است گفت: در حوزه ترویج نیز فعالیت‌های زیادی در طراحی انجام شده است كه قبلاً در این زمینه با مشكلات متعددی رو به‌رو بودیم. استان‌های مختلف در رشته‌های بومی صنایع‌دستی در شاخص‌های مختلف رشد داشته‌اند.

معاون صنایع ‌دستی كشور با تأكید بر اینكه صنایع‌دستی ایرانی در دنیا هم شناخته شده است گفت: برگزاری اجلاس‌های بین‌المللی مرتبط با حوزه صنایع ‌دستی در استان‌های اصفهان و آذربایجان‌ شرقی تأثیر‌گذار است.وی با بیان اینكه برنامه ریزی در تولید و فروش صنایع دستی را در قالب طرحی به‌ نام «پیوند» به معاون رئیس‌جمهوری و ریاست سازمان ارائه شده است تا از ظرفیت‌های تولیدی استان‌ها بتوانیم استفاده بهتری داشته باشیم.

بیشتر بدانید :

در ادامه این نشست مدیران ‌كل این معاونت گزارش ها و برنامه های خود را ارائه كردند، كه رشد 10 درصدی صدور كارت‌شناسایی، برگزاری كارگاه‌های آموزشی، اجرای 9 برنامه مهم در حوزه توسعه و ترویج در 9 استان كشور تا پایان سال و برنامه‌های حمایتی از هنرمندان صنایع‌دستی از مهمترین آن‌ها بود.همچنین رشد برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و حضور هنرمندان در 25 نمایشگاه خارجی، هزار و 200 میلیارد تومان فروش داخلی در سال 95 و رشد صادرات صنایع‌دستی به‌میزان 67 درصد از گزارش های ارائه شده در این نشست بود.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

كاهش 52 درصدی واردات صنایع‌دستی، رشد 32 درصدی بازارچه‌های صنایع‌دستی و افزایش فروش محصولات صنایع ‌دستی در بازارچه‌های صنایع‌دستی و بالا رفتن میزان غرفه‌های فروش صنایع‌دستی در كشور از دیگر گزارش‌هایی بود كه مدیران ‌كل معاونت صنایع ‌دستی به ارائه آن پرداختند.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1022

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ