شرایط ارائه كارت بازرگانی جهت صادرات كالا از طریق مناطق آزاد تجاری
شرایط ارائه كارت بازرگانی جهت صادرات كالا از طریق مناطق آزاد تجاری
واتساپ: 09018317558 02142326

شرایط ارائه كارت بازرگانی جهت صادرات كالا از طریق مناطق آزاد تجاری

شرایط ارائه كارت بازرگانی جهت صادرات كالا از طریق مناطق آزاد تجاری

شرایط ارائه كارت بازرگانی جهت صادرات كالا از طریق مناطق آزاد تجاری  توسط دفتر صادرات گمرك ایران اعلام شد.كالاهایی كه از قلمرو گمركی به مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی وارد و عیناً از آن مناطق به خارج از كشور صادر می‌شود، به استناد ماده 17 قانون مناطق آزاد تجاری- صنعتی و تبصره یك ماده هشت قانون مناطق ویژه اقتصادی، مشمول مقررات صادرات و واردات خواهد بود.

شرایط ارائه كارت بازرگانی جهت صادرات

بیشتر بدانید :

بر اساس این بخش‌نامه در این شرایط لازم است صادركننده نسبت به ارائه كارت بازرگانی اقدام كرده و سایر تشریفات نیز براساس مقررات صادرات، واردات و امور گمركی انجام شود.

مستفاد از ماده هشت قانون مناطق ویژه اقتصادی و ماده هشت آیین‌نامه اجرایی آن، همچنین ماده 14 قانون مناطق آزاد و بند یك اظهارنامه صادراتی نیازمند ارائه كارت بازرگانی نبوده و امكان اظهار محمولات صادراتی اشاره شده در سامانه جامع امور گمركی، بدون الزام ارائه كارت بازرگانی و با اخذ مجوز موردی كه توسط مدیر گمرك مبدأ صادرات صادر خواهد شد میسر می‌شود.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با “شرایط ارائه كارت‌بازرگانی جهت صادرات كالا از طریق مناطق آزاد تجاری ” اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1424

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ