صادرات  آبزیان غیر خوراكی كنارك به خارج از كشور
صادرات آبزیان غیر خوراكی كنارك به خارج از كشور
واتساپ: 09018317558 02142326

صادرات آبزیان غیر خوراكی كنارك به خارج از كشور

صادرات آبزیان غیر خوراكی كنارك به خارج از كشور

صادرات بیش از 4 هزار تن آبزی غیر خوراكی كنارك به خارج از كشور ، مدیركل شیلات سیستان وبلوچستان از ارز آوری 16 میلیون دلاری صادرات آبزیان غیر خوراكی شهرستان كنارك به كشورهای چین، تایلند، ویتنام و سریلانكا فقط در سال گذشته خبر داد.

هدایت الله میرمرادزهی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به پتانسیل شیلاتی شهرستان كنارك در جنوب استان اظهار كرد: كنارك دارای 6 اسكله صیادی با 450 فروند لنج و هزار و 260 فروند قایق صیادی است .

وی با اشاره به فعالیت 10هزار صیاد در این شهرستان افزود: محصولات دریایی شهرستان كنارك در 11 كارخانه كنسرو سازی و 16 شركت بسته بندی فرآوری شده و به داخل وخارج از كشور صادر می‌شوند.به گفته مدیركل شیلات سیستان وبلوچستان بالغ بر 14 تن ماهی و میگو از ابتدای سال گذشته تاكنون از كنارك به كشورهای چین، تایلند، ویتنام و سری لانكا صادر شده است.

میرمرادزهی با اشاره به صادرات آبزیان غیر خوراكی كنارك به خارج از كشور خاطرنشان كرد: فقط در سال گذشته صادرات آبزیان غیر خوراكی این شهرستان بیش از 16 میلیون دلار ارز آوری داشته است و برای بیش از 800 نفر نیز به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است .

بیشتر بدانید :

وی در تشریح محصولات غیر خواركی صادرشده گفت‌: بیش از 4 هزار تن انواع ماهیان غیرخوراكی شامل ماهی مركب، سفره ماهی، مارماهی، یال اسبی، خرچنگ، صدف و گربه ماهی به كشورهای مذكور صادر شده است‌.مدیر كل شیلات سیستان وبلوچستان از تخصیص اعتبار برای ساماندهی بندر و قایق‌های اسكله صیادی كنارك خبر داد و گفت: این اسكله به عنوان یكی از بزرگترین اسكله‌های صیادی كشور نیاز به 235 میلیارد تومان اعتبار برای احداث موج شكن و ساماندهی 650 فروند قایق صیادی مستقر در آن دارد كه این كار در چند فاز انجام می‌شود.

میرمرادزهی هدف از ساماندهی اسكله كنارك را تبدیل شدن آن به یك بندر مدرن دانست و افزود: با ساماندهی این اسكله كلیه مراحل تخلیه، فراوری، بسته بندی و صادرات صید در این بندر انجام می‌شود.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1146

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ