صادرات لباس بختیاری به لهستان
صادرات لباس بختیاری به لهستان
واتساپ: 09018317558 02142326

صادرات لباس بختیاری به لهستان

270 دست لباس‌ بختیاری به شركت باربی لهستان فرستاده شد ، مدیرعامل اتحادیه صنایع‌دستی خوزستان از صادرات 270 دست لباس بختیاری برای عروسك‌های باربی لهستان، در سال 91 خبر داد.

صادرات لباس بختیاری به لهستان

افسانه صالح‌خواه مدیرعامل اتحادیه صنایع‌دستی خوزستان  به فعالیت‌های این اتحادیه اشاره و بیان كرد: 27 شركت، زیر مجموعه این اتحادیه هستند و ما با 350 هنرمند در سطح استان در رشته‌های محتلف كپوبافی، سفال، گلیم، فرش، احرام بافی و همچنین تولید لباس محلی همكاری می‌كنیم.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

به گفته او از لباس‌های محلی خوزستان به ویژه لباس‌های عربی و بختیاری، استقبال گسترده‌ای می‌شود تا آنجا كه اتحادیه صنایع‌دستی خوزستان به 11 كشور دنیا لباس بختیاری صادر می‌كند.

وی گفت: سال 1391 از سوی این اتحادیه، 270 دست لباس بختیاری، از 2 تا 7 سال، برای شركت «باربی» لهستان به صورت چمدانی صادر شد، اما همكاری با این شركت معروف عروسك‌سازی تنها به همین یك بار محدود شده و دیگر ادامه پیدا نكرد. البته صادرات به آمریكا و كشورهای اروپایی همچنان ادامه دارد.

بیشتر بدانید :

صالح‌خواه به مشكلات اتحادیه صنایع‌دستی خوزستان اشاره و بیان كرد: مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان، انسان فرهیخته‌ای است اما فرهیخته بودن، كافی نیست. استان ما با این همه تنوع فرهنگی به یك مدیر توانمند احتیاج دارد كه قدرت چانه زنی و جذب اعتبار بیشتر از مركز را داشته باشد. 27 شركت زیر مجموعه اتحادیه صنایع دستی فعالیت می‌كنند كه هیچ تسهیلاتی در اختیارشان قرار نگرفته در صورتی كه لازم است متولیان فرهنگی و مسئولان میراث و صنایع دستی از هنرمندان و صنعتگران حمایت كنند.

بیشتر بدانید :

رییس كمیسیون فرش و صنایع‌دستی استان خوزستان، احیای دوباره خانه صنایع دستی در خوزستان را ضروری دانست و افزود: مدت‌هاست كه خانه و موزه صنایع دستی در استان تعطیل شده در صورتی كه با توجه به تنوع فرهنگی و قومیتی كه در خوزستان وجود دارد و همچنین گوناگونی موجود در رشته‌های صنایع دستی لازم است كه این مراكز دوباره زنده شوند و كارگاه‌های آموزشی شكل بگیرد و فضایی باشد كه هنرمندان در آن به معرفی فرآورده های خود بپردازند.

صالح خواه همچنین گفت: اداره كل میراث فرهنگی خوزستان، مبلغ 210 میلیون تومان از اتحادیه صنایع دستی خرید كرده و تاكنون 34 میلیون آن را رداخت كرده است. امیدواریم مطالبات ما پرداخت و از هنرمندان استان حمایت شود.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1566

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ