صادرات محصولات لبنی به آمریكا
صادرات محصولات لبنی به آمریكا
واتساپ: 09018317558 02142326

صادرات محصولات لبنی به آمریكا

صادرات محصولات لبنی به آمریكا : معاون وزیر جهاد كشاورزی در امور دام گفت: دو كانتینر از محصولات لبنی ایران به دو ایالت آمریكا صادر شده و اكنون سفارش جدید برای صادرات محصولات لبنی متنوع به آمریكا دریافت كرده‌ایم.

صادرات محصولات لبنی

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، حسن ركنی امروز گفت: برای صادرات در حوزه مرغ و تخم مرغ هیچ محدودیتی در كشور نداریم به طوری كه اكنون محصولات ما به دورترین نقاط مانند اروپا و دو ایالت آمریكا صادر می‌شود. براین اساس كشورهای همسایه ما مانند قطر می‌توانند از این موقعیت استفاده كنند.

وی گفت: تاكنون دو كانتیتر از محصولات لبنی ما به دو ایالت آمریكا صادر شده و سفارش‌هایی جدیدی نیز گرفته شده است كه در حال فراهم آوردن مقدمات لازم برای صادرات آنها هستیم.

بیشتر بدانید :

معاون وزیر جهاد كشاورزی در امور دام ادامه داد: محصولات متنوع لبنی ایران به آمریكا صادر می‌شود و اكنون می‌توانیم در ویترین دو ایالت آمریكا محصولات لبنی ایران را مشاهده كنیم.

ركنی تاكید كرد: برای حضور در بازرهای صادراتی باید قیمت محصولات تمام شده كاهش و بهره‌وری افزایش یابد در این زمینه دولت برنامه‌های حمایتی دارد همانطور كه سال گذشته افزایش 100 هزار تنی در این زمینه بودیم.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1080

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ