طرح خرید نیمه متمركز دارو رانت خواری را حذف می كند
طرح خرید نیمه متمركز دارو رانت خواری را حذف می كند
واتساپ: 09018317558 02142326

طرح خرید نیمه متمركز دارو رانت خواری را حذف می كند

طرح خرید نیمه متمركز دارو رانت خواری را حذف می كند

تیغ خرید نیمه متمركز دارو و تجهیزات پزشكی بر سر رانت خواری و دلالی ، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشكی كرمانشاه: اجرای طرح خرید نیمه متمركز دارو و تجهیزات پزشكی رانت خواری و دلالی را از چرخه خرید دارو و تجهیزات پزشكی حذف كرد.

خرید نیمه متمركز دارو

بیشتر بدانید :

به گزارش ایفدانا -Ifdana؛ به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی كرمانشاه: دكترامید عبدی در جلسه مشترك كه بین تیم خرید نیمه متمركز دارو و تجهیزات پزشكی معاونت غذا و داروی كرمانشاه با معاونین غذا و دارو و معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشكی نیشابور در روز چهارشنبه پانزدهم دی ماه در دفتر معاونت غذا و داروی كرمانشاه برگزار شد گفت: در سنوات گذشته در خرید برخی از اقلام دارویی و تجهیزات و ملزومات پزشكی اجحاف زیادی در حق مردم می شد. رانت خوارهای زیادی در روند خرید دارو توسط بیمارستانها و مراكز بهداشتی درمانی وجود داشت كه خوشبختانه با اجرای طرح خرید نیمه متمركز دارو و تجهیزات پزشكی دست این قبیل افراد كوتاه شد.دكتر عبدی گفت : متأسفانه در طرح تحول سلامت داروخانه های بیمارستانی بسیار محجور واقع شدند اما با تصویب هیأت امنا خوشبختانه تجهیز داروخانه های بیمارستانی از درآمد دارو در دستور كار قرار گرفت.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

دكتر عبدی گفت: بحث نگهداری ،‌استانداردسازی و زنجیره سرد در داروخانه ها مشكلات زیادی داشت كه در طرح خرید نیمه متمركز دراو و با تكیه بر درآمدهای حاصل از صرفه جویی این مسایل مورد توجه ویژه واقع شده است.

بیشتر بدانید :

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با موضوع “طرح خرید نیمه متمركز دارو رانت خواری را حذف می كند” اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1175

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ