عمان پل ارتباطی برای صادرات كالاهای ایرانی به آفریقا
عمان پل ارتباطی برای صادرات كالاهای ایرانی به آفریقا
واتساپ: 09018317558 02142326

عمان پل ارتباطی برای صادرات كالاهای ایرانی به آفریقا

عمان پل ارتباطی برای صادرات كالاهای ایرانی به آفریقا

عمان پل ارتباطی برای صادرات كالاهای ایرانی به آفریقا ، به گزارش ایرنا، رحیم بنامولایی روز شنبه درنشست بررسی موقعیت استراتژیكی بندر صحار عمان برای گسترش روابط تجاری با این كشور كه با حضور ‘میثم بن علی’ مدیر ارشد بازرگانی بندر و منطقه آزاد صحار و جمعی از تجار و فعالان بخش خصوصی برگزار شد گفت: 2 كشور ایران و عمان از دیرباز روابط بسیار خوب و حسنه داشته اند و این مهم همواره بستر ساز همكاری های مشترك درابعاد مختلف به ویژه تجارت و بازرگانی بین دوكشور را درپی داشته است.

وی اضافه كرد: كشورعمان از جمله كشورهای دوست ایران است كه تاكنون در زمینه های تجاری و اقتصادی راهگشا بوده است . با اشاره به مشكل ‘ ال سی’ با ارز دلار آمریكا در مبادلات پولی با اروپا گفت:اتحادیه اروپا این مشكل ایران را برطرف كرده و اكنون تعاملات تجاری (ال سی) را با یورو انجام شود.

عمان پل ارتباطی ایران به افریقا ابهام در نوع ارز صادراتی ورودی به ایران از عمان

بنامولای افزود: اكنون در مبادلات پولی با عمان ابهام وجود دارد و ما در انتظار هستیم كه بانك مركزی برایمان مشخص كند كه در امور بانكی با عمان مبادلاتمان با ریال عمان یا یورو انجام شود یا اینكه ارز دیگری مورد نظر بانك مركزی است .

وی گفت: عمان می تواند منطقه مناسبی برای جابجایی ارز تجار و فعالان اقتصادی ایران باشد ، البته این جابجایی هزینه دارد كه باید در قیمت تمام شده و درآمد ها لحاظ شود.

بنامولایی افزود: متاسفانه شاهدیك سری جوسازی در كشورهای عربی هستیم و افرادی افكار عمومی را ترغیب می كنند كه كالای ایرانی نخرند.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

جوسازی عربستان برای تحریم خرید كالای ایرانی

وی افزود: عربستان سعودی با جوسازی در تبلیغات گسترده كشورهای عربی را ترغیب به تحریم خرید كالاهای ایرانی كرده است. با این حال ما براین باوریم كه با كمك كشور دوست عمان می توانیم بازار مصرف كشورهای عربی را در اختیار داشته باشیم ، ضمن آنكه هم اكنون بازار دو كشور سوریه و عراق مملو از انواع محصولات ایران است.

رئیس پارلمان بخش خصوصی البرز با اشاره به توانمندی استان در تولید انوع منسوجات، مواد دارویی، خشكبار ، میوه و سبزی و انواع مواد غذایی به ویژه فراورده های گوشتی و تخم مرغ گفت:هم اكنون بستر برای صادرات این محصولات به آفریقا و كشورهای منطقه از طریق كشورعمان فراهم است .

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1535

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ