فرایند واردات و بررسی اسناد ترخیص كالا
فرایند واردات و بررسی اسناد ترخیص كالا
واتساپ: 09018317558 02142326

فرایند واردات و بررسی اسناد ترخیص كالا

فرایند واردات و بررسی اسناد ترخیص كالا

فرایند واردات و بررسی اسناد ترخیص كالا : بررسی اسناد ترخیص كالا در گمركات سراسری روندی زمان بر است و به گفته عسگراولادی ایجاد پنجره واحد د راین بخش اثرگذار نبوده است.

فرآیند ترخیص و واردات

ایجاد پنجره واحد از سوی گمرك برای تسهیل تجارت از اقدامات موثری است كه رضایت صادركنندگان را جلب كرده است اما در واردات مشكلات سابق هم چنان پابرجاست.اسدالله عسگراولادی رییس اتاق ایران  و روسیه در گفت وگو با سایت خبری اتاق تهران گفت: ایجاد پنجره واحد در تسهیل صادرات كمك كننده بوده است اما هم چنان واردكنندگان با مشكلاتی كه پنجره واحد می تواند به حل آن كمك كند درگیرند.

بیشتر بدانید :

عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران گفت: از بزرگترین مشكلات امروز واردكنندگان این است كه فرایند ترخیص كالا طولانی شده است. اظهار نامه كالایی كه باید از بندرامام ترخیص شود به یكی از گمركات سراسری فرستاده می شود و اما به دلیل مشكلات موجود بررسی اسناد در گمركات طولانی شده در نتیجه فرایند ترخیص كالا هم طولانی شده است.

مطالعه بیشتر

واردات کالا با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

عسگراولادی گفت: در حال حاضر صادركنندگان از كوتاه شدن فرایند های اداری راضی اند اما مشكلات هم چنان برای بخش واردات پابرجاست. فرایند ترخیص كالا از بنادر نباید طولانی شود. اظهارنامه ها فورا باید در محل بررسی شود و در سه تا چهار ساعت تكلیف كالای وارداتی را مشخص كنند نه اینكه واردكننده را چندین روز معطل كنند.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 906

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ