قاچاق كالا چیست ؟
قاچاق كالا چیست ؟
واتساپ: 09018317558 02142326

قاچاق كالا چیست ؟

قاچاق كالا چیست ؟ قاچاق چیزی است كه ورود آن به كشور یا معامله آن از طرف دولت ممنوع است. در علم اقتصاد به صورت مشخص به ورود و خروج كالا كه مخفیانه از مرزهای كشور وارد یا خارج شود، قاچاق می‌گویند. كالای اقتصادی كه مورد قاچاق قرار می‌گیرد را كالای قاچاق می‌نامند. شخص یا اشخاصی كه مبادرت به انجام قاچاق می‌كنند را قاچاقچی یا سوداگر می‌گویند.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

قاچاق كالا چیست ؟

قاچاق كالا چیست ؟ قاچاق كالا چیست ؟ قاچاق چیزی است كه ورود آن به كشور یا معامله آن از طرف دولت ممنوع است. در علم اقتصاد به صورت مشخص به ورود و خروج كالا كه مخفیانه از مرزهای كشور وارد یا خارج شود، قاچاق می‌گویند. كالای اقتصادی كه مورد قاچاق قرار می‌گیرد را كالای قاچاق می‌نامند. شخص یا اشخاصی كه مبادرت به انجام قاچاق می‌كنند را قاچاقچی یا سوداگر می‌گویند.

قاچاق كالا

بیشتر بدانید :

ایران كد

زمینه و دلایل قاچاق چیست و چرا برخی سودجویان اقدام به قاچاق می کنند؟

هنگامی كه قیمت یك كالا در یك كشور با اجرای طرح‌های دستوری و با تمهیدات خاص كاهش می‌یابد، در نتیجه سوءاستفاده‌كنندگان به دنبال تهیه آن كالای ارزان‌قیمت برای قاچاق آن به بیرون از مرزها هستند.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران باتجربه و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با قاچاق كالا چیست ؟ اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1826

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ