قرارداد تجارت آزاد میان تركیه و سنگاپور
قرارداد تجارت آزاد میان تركیه و سنگاپور
واتساپ: 09018317558 02142326

قرارداد تجارت آزاد میان تركیه و سنگاپور

قرارداد تجارت آزاد میان تركیه و سنگاپور :  اجرایی می‌شودوزیر اقتصاد تركیه گفت كه تركیه و سنگاپور می‌خواهند تا پایان سال 2018 حجم تبادلات تجاری خود را به 2 میلیارد دلار برسانند. نیهات زیبك‌چی در سخنرانی خود در نشست تجاری تركیه-سنگاپور گفت كه قرارداد تجارت‌آزاد بین تركیه و سنگاپور تا اول اكتبر اجرایی می‌شود.

قرارداد تجارت آزاد میان تركیه و سنگاپور

به گزارش تجارت‌نیوز، او گفت: ما مذاكرات خود را در مورد گسترده‌ترین و جامع‌ترین قرارداد تجارت آزاد تاریخ تركیه با سنگاپور شروع كردیم و در 2015 آن را نهایی كردیم. سنگاپور اولین كشوری است كه من به عنوان وزیر به آن سفر كرده‌ام و قرارداد تجارت آزاد بین تركیه و سنگاپور هم اولین قرارداد تجارت آزادی است كه من به عنوان وزیر آن را شروع و نهایی كرده‌ام.زیبك‌چی گفت كه این قرارداد برای تولید، خدمات، سرمایه‌گذاری، خریدهای عمومی و سایر زمینه‌های صنعتی بین دو كشور برقرار خواهد بود.

بیشتر بدانید :

تعطیل شدن بازارچه مرزی گمشاد افغانستان

طبق اعلام موسسه آمار تركیه سال گذشته ارزش صادرات تركیه به به سنگاپور به رقم 418 میلیون دلار رسید. درحالی‌كه واردات تركیه از این كشور آسیای جنوب شرقی برابر با 363 میلیون دلار شد.

وزیر صنعت و تجارت سنگاپور، ایسواران هم گفت كه توافق تجارت آزاد گام مهمی برای تقویت روابط دو كشور است و شركت‌ها را قادر می‌سازد دست به سرمایه‌گذاری‌های جدیدی بزنند.او اضافه كرد كه تركیه و سنگاپور كار در زمینه‌های زیرساخت، سیستم‌های سلامت، و تجارت الكترونیك را سرعت خواهند بخشید.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1250

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ