كره جنوبی دومین مشتری نفت ایران
كره جنوبی دومین مشتری نفت ایران
واتساپ: 09018317558 02142326

كره جنوبی دومین مشتری نفت ایران

كره جنوبی دومین مشتری نفت ایران : سفیر كره جنوبی اعلام كرد: قرارداد های این كشور با ایران شامل دو بخش دولت با دولت و بخش های خصوصی دو كشور با یكدیگر می شود.كیم – سئونگ – هو ( H.E.Kim Seung- HO ) در گفت و گوی اختصاصی با تصویر روز افزود: در بخش قرارداد های دولتی توافقات صورت گرفته به اجرا در آمده است. اما در موضوع توافقات صورت گرفته بین بخش های خصوصی دو كشور ، این موارد به دلیل برخی مشكلات هنوز به مرحله اجرا در نیامده اند.

وی اظهارداشت:: در دیدار اخیر مسئولان دو كشور، توافق اولیه برای گشایش حسابهای ارزی تجار ایرانی به عمل آمده است . به گفته وی در صورت تایید نهایی و امضاء آن ، این موضوع نقش بسزایی در توسعه مناسبات دو كشور خواهد داشت.

كیم – سئونگ – هو ( H.E.Kim Seung- HO ) در ادامه گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری – تحلیلی تصویر روز افزود: همكاری های دو كشور از جمله در بخش تجاری به سرعت در حال افزایش است.

وی می گوید: بر اساس آخرین آمار در حال حاضر میزان واردات كره جنوبی از ایران حدود 170 درصد افزایش داشته است. این در حالی است كه صادرات كره جنوبی به كشورمان از رشدی معادل 25 درصدی برخوردار بوده است.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

وی افزود: بالاترین میزان حجم همكاری‌های اقتصادی دو كشور حدود 17 میلیارد دلار و مربوط به سال 2011 بوده اما طی دوران تحریم، این رقم به یك سوم كاهش یافت.

وی با بیان اینكه كاهش حجم مناسبات ایران و كره جنوبی دو علت عمده داشت، اظهار داشت: كاهش قیمت نفت خام و همچنین كاهش واردات نفت به خاطر تحریم‌ ها بر حجم تجاری دو كشور اثر منفی گذاشت كه با اجرای برجام تجارت دو كشور نیز به سرعت افزایش یافت.

وی تاكید كرد: با توجه به افزایش مناسبات دو كشور پیش بینی می شود حجم تجارت ایران و كره جنوبی امسال به10 میلیارد دلار افزایش یابد.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با “كره جنوبی دومین مشتری نفت ایران” اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1256

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ