مرز خروج كالا، پروانه صادرات صادر می كند
مرز خروج كالا، پروانه صادرات صادر می كند
واتساپ: 09018317558 02142326

مرز خروج كالا، پروانه صادرات صادر می كند

مرز خروج كالا، پروانه صادرات صادر می كند

خبر خوش رییس كل گمرك ایران برای صادركنندگان

  •  رئیس كل گمرك ایران از اعمال تمهیدات جدید برای ترخیص كالاهای صادراتی تا 10 روز آینده خبر داد و گفت: از این پس مرز خروج كالا، پروانه صادرات را نیز صادر می كند.
  • به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «مسعود كرباسیان» روز چهارشنبه در حاشیه امضای یادداشت تفاهم همكاری با گمرك بلاروس در پاسخ به پرسشی برای تسهیل صادرات اظهار داشت: پیش از این صادركننده ابتدا كالای خود را به گمرك اظهار می كرد و كارشناسان گمرك، پس از ارزیابی كالا، پروانه صادرات را صادر كرده و پلمپ می كردند تا كالا از مرز خارج شود.
  • وی افزود: در رویه جدید كه به شكل الكترونیكی انجام می شود،صادركنندگان می توانند در 24 ساعت شبانه روز و در همه ایام هفته كالای خود را اظهار و در همان زمان مرز خروج را نیز مشخص كرده و مجوز صادرات بگیرند.
  • كرباسیان ادامه داد: با این كار، كالای صادراتی در همان مرز مورد ارزیابی كارشناسان گمرك قرار می گیرد، در صورت لزوم پلمپ و از مرز خارج می شود.
  • وی با تاكید بر اینكه با این شیوه معطلی كالای صادراتی در مرز به حداقل می رسد، افزود: دیگر نیاز نیست كالا یكبار در گمرك داخلی پلمپ شود و بار دیگر در مرز مورد بررسی قرار گیرد؛ با این كار پروانه صادركننده در همان مرز صادر می شود.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

 تسهیل صادرات پتروشیمی ها

  • رئیس كل گمرك ایران درباره تصمیم های جدید در زمینه صادرات فرآوده های پتروشیمی و كاهش معطلی صدور این محصولات نیز گفت: با همكاری سازمان بورس كالا، وزارت نفت و ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز، دیگر تشریفات مربوط به تقسیم صادركنندگان این كالا به صادركنندگان خوشنام و دیگر صادركنندگان منتفی می شود.
  • وی این تصمیم را گامی برای سرعت بخشیدن به صدور تولیدات پتروشیمی ارزیابی كرد و گفت: با این شیوه واحدهای تولیدی پتروشیمی كه از طریق بورس كالا خوراك خود را تهیه می كنند، با واسپاری تعهد، كالا را صادر می كنند و بعد از آن استاندارد نتیجه آزمایش كالا را به گمرك اعلام می كند.
به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1356

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ