مسیر سبز گمرگی برای شرکای خارجی توسط جمهوری آذربایجان
مسیر سبز گمرگی برای شرکای خارجی توسط جمهوری آذربایجان
واتساپ: 09018317558 02142326

مسیر سبز گمرگی برای شرکای خارجی توسط جمهوری آذربایجان

مسیر سبز گمرگی برای شرکای خارجی توسط جمهوری آذربایجانمسیر سبز گمرگی برای شرکای خارجی توسط جمهوری آذربایجان، رییس جمهوری آذربایجان برای به حداقل رساندن بازرسی های گمرکی ، فرمان استفاده شرکای تجاری خارجی از سیستم «مسیر سبز گمرکی» را صادر کرد.

مسیر سبز گمرگی برای شرکای خارجی توسط جمهوری آذربایجان

هدف از به کارگیری مقررات سیستم مسیر سبز فراهم کردن شرایط مساعد برای شرکای تجاری خارجی ، افزایش بهره وری، به حداقل رساندن بازرسی های گمرکی از طریق به کارگیری سیستم شفاف نظارت گمرکی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود است.

بر اساس این فرمان ، کمیته دولتی گمرک جمهوری آذربایجان حق استفاده از سیستم مسیر سبز را در صورت درخواست شریک تجاری خارجی فعال و در صورت بروز تخلف، در استفاده از این سیستم متوقف می کند.

بیشتر بدانید :

40 ردیف کالا مشمول معافیت

همچنین کمیته دولتی گمرک جمهوری آذربایجان‌ می تواند حق استفاده دایمی از سیستم مسیر سبز را در صورت بروز اطلاعات نادرست در اسناد ارایه شده از سوی شریک تجاری خارجی برای کسب حق استفاده دایمی از این سیستم و یا نبود عملیات صادردات و واردات ظرف ۱۲ ماه توسط شریک تجاری خارجی ، لغو کند.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

در صورت لغو استفاده دایمی از سیستم دالان سبز برای شریک تجاری خارجی ، درخواست استفاده مجدد از این سیستم فقط پس از ۶ ماه امکان پذیر خواهد بود.

کمیته دولتی گمرک آذربایجان همه کارهای مربوط به استفاده از سیستم مسیر سبز ، توقف و لغو استفاده از این سیستم را بصورت الکترونیکی اجرا می کند .

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با موضوع ” مسیر سبز گمرک آذربایجان” اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1397-10-4
2 1384

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

نظرات

  • seoarzan

    امروز کلی سرچ کردم، مطلبی به خوبی
    مطلب شما پیدا نکردم.به نظرم اگه مطالب همه‌ی سایت‌ها مثل مطلب شما بود خیلی بهتر میشد.

  • http://pakroyall.com

    بهترین وبسایتی که تاحالا دیدم.ازتون متشکرم

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ