نگرانی صادرکنندگان هندی از تحریم های آمریکا
نگرانی صادرکنندگان هندی از تحریم های آمریکا
واتساپ: 09018317558 02142326

نگرانی صادرکنندگان هندی از تحریم های آمریکا

نگرانی صادرکنندگان هندی از تحریم های آمریکانگرانی صادرکنندگان هندی از تحریم های آمریکا، تحریم های آمریکا علیه ایران در حال تاثیرگذاری بر تجار هندی چای و برنج باسماتی است. صادر کنندگان باسماتی می گویند، قراردادهای جدید به تعویق افتاده و هزینه صادرات به ایران افزایش خواهد یافت، زیرا باید از طریق دوبی یا دیگر کشورهای خاورمیانه به ایران چای ارسال کرد.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

نگرانی صادرکنندگان هندی از تحریم های آمریکا

مدیر شرکت غذایی کوه نور گفت: «ایران بازار بزرگی برای برنج باسماتی هند است. در حال حاضر ارسال محموله ها بابت قراردادهای قبلی به ایران انجام می شود. اما امضای قراردادهای جدید به تعویق افتاده است.»

بیشتر بدانید :

یک تاجر ایرانی گفت، تحریم های آمریکا تنها می تواند بر تجارت دلاری تاثیر بگذارد. در این صورت، یورو یا دیگر ارزهای محلی می تواند برای تجارت مورد استفاده قرار گیرد.شرکت های هندی، پول صادرات خود به ایران را از پول نفت این کشور که به روپیه نزد بانک یو سی اوی هند سپرده گذاری شده است دریافت می کنند.

ایران همچنین 29 میلیون کیلو چای با کیفیت از هند وارد می کند. ازام مونم، رئیس اتحادیه چای هند گفت: «ما امیدواریم بتوانیم بعد از آغاز اجرای تحریم ها در 4 نوامبر نیز به اندازه قبل از تحریم ها به ایران چای صادر کنیم. ما باید چای را از طریق دوبی یا دیگر کشورهای خاورمیانه به ایران ارسال کنیم که این موجب افزایش هزینه ها خواهد شد. ترتیبات روپیه-ریال همچنان پابرجاست و این به ادامه تجارت بین دو کشور کمک خواهد کرد.»

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1397-5-2
0 1559

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ