مواد اولیه وارداتی برای ساخت کیف و کفش چرم در کشور !
مواد اولیه وارداتی برای ساخت کیف و کفش چرم در کشور !
واتساپ: 09018317558 02142326

مواد اولیه وارداتی برای ساخت کیف و کفش چرم در کشور !

مواد اولیه وارداتی برای ساخت کیف و کفش چرم در کشور ! عضو هیئت مدیره اتحادیه کفاشان: «مواد اولیه صنعت چرم کشور وارداتی است و باید ترخیص شود.با توجه به نوسان ارز و مشکلات گمرک، همواره این صنعت دچار چالش است» . وی ثبات بازار چرم در کشور را از نیازها و توقعات اولیه تولید کنندگان در این عرصه برشمرد و گفت: «متاسفانه حتی برای ۱۰ روز آینده قادر به برنامه ریزی نیستیم.»

مواد اولیه وارداتی برای ساخت کیف و کفش چرم

کنگرانی با بیان اینکه چرم در ایران تماما بصورت خام وجود دارد و ساخت و سازی روی آن صورت نمی گیرد، بیان داشت: «رنگ، رزین و مواد ساخت و ساز وارداتی است و به این مقوله پرداخته نشده است» . وی از فقدان زیر ساخت ها در این حوزه گلایه کرد و افزود: «چالش های این صنعت از چرم خام که جز مواد اولیه است آغاز شده و وارد کارگاه های تولیدی می شود و حتی چسب و نخ در صنعت کیف و کفش چرم وارداتی است.»

بیشتر بدانید :

کنگرانی ادامه داد: «تکنولوژی ما کاملا خارجی است و با وجود مشکلات ارزی، کل این بازار دچار چالش می گردد. بنابراین مسئولان صنعت یا وزارت خارجه و در کل دولت، باید ثبات را برای تولید کننده به ارمغان آورند.»

این عضو هیئت مدیره اتحادیه کفاشان ادامه ی این روند را منجر به خروج تولید کنندگان از عرصه تولید دانست و تصریح کرد: «در این صورت به یک کشور مصرف کننده تبدیل خواهیم شد (و مسئولان برای برون رفت از این مشکل) برنامه ای ندارند و روند پیش رو در حد شعار است که برای تولیدکننده چاره ساز نیست.»

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

کنگرانی اظهار کرد: «حتی اگر بتوانیم بازار داخل را تامین کنیم به برد رسیده ایم. بنابراین باید ثبات ایجاد کرده و از نظر قیمتی نیز قادر به رقابت باشیم؛ اما بسته های حمایتی از تولید در حد حرف باقی مانده است و بعد از حل این مسائل باید درباره صادرات فکر و برنامه ریزی کنیم.»

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1397-2-16
0 2686

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ