مونتاژ خودرو با هدف صادرات صورت گیرد
مونتاژ خودرو با هدف صادرات صورت گیرد
واتساپ: 09018317558 02142326

مونتاژ خودرو با هدف صادرات صورت گیرد

مونتاژ خودرو با هدف صادرات صورت گیرد

مونتاژ خودرو با هدف صادرات صورت گیرد؛ یك كارشناس صنعت خودرو گفت: سریع‌ترین راه ممكن برای افزایش اشتغال در صنعت خودرو تمركز بر مونتاژ خودرو برای صادرات به خارج از كشور است.حسن كریمی سنجری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار كرد: در حال حاضر صنعت خودروی ایران یك صنعت مونتاژكار برای مصرف داخل است.

مونتاژ خودرو با هدف صادرات

وی با بیان اینكه این صنعت باید از مونتاژ با هدف مصرف داخل تبدیل به مونتاژ برای صادرات شود، تصریح كرد: مونتاژ خودروی صادراتی اشتغال قابل توجهی در خودروسازان داخلی ایجاد خواهد كرد.این كارشناس صنعت خودرو ادامه داد: البته در كنار مونتاژ با هدف صادرات، هدف دیرینه خودروساز شدن نیز باید همچنان پیگیری شود اما در راه خودروساز شدن نباید از مونتاژ برای صادرات غافل بود.

بیشتر بدانید :

وی افزود: برای مونتاژ خودرو با هدف صادراتی باید با خودروسازان معتبر بین‌المللی همكاری شده و از دانش روز صنعت خودروسازی جهان استفاده شود كه خوشبختانه سال گذشته چند قرارداد در این زمینه با خودروسازان خارجی منعقد شد.كریمی سنجری با بیان اینكه باید خودروسازان و قطعه‌سازان بین‌المللی ترغیب به سرمایه‌گذاری در ایران شوند، تصریح كرد: امیدواریم كه با اقدامات آغاز شده در همكاری با خودروسازان بین‌المللی در صنعت خودرو شاهد رشد كمی و كیفی خودروهای تولیدی در داخل باشیم.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 894

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ