وضع عوارض برای صادرات سنگ‌ آهن خام از سال آینده
وضع عوارض برای صادرات سنگ‌ آهن خام از سال آینده
واتساپ: 09018317558 02142326

وضع عوارض برای صادرات سنگ‌ آهن خام از سال آینده

وضع عوارض برای صادرات سنگ‌ آهن خام از سال آینده

وضع عوارض برای صادرات سنگ‌ آهن خام از سال آینده ، معاون معدنی وزیر صنعت گفت: از سال آینده صادرات سنگ‌آهن با وضع عوارض صورت خواهد گرفت.جعفر سرقینی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای اخذ عوارض بابت صادرات سنگ‌آهن از سال آیند، اظهار داشت: بحث ممنوعیت برای صادرات سنگ‌آهن مطرح نیست، اما موضوع وضع عوارض را در دستور كار داریم.وی با بیان اینكه هنوز میزان عوارض قابل وضع برای صادرات سنگ‌آهن مشخص نشده است،‌ تصریح كرد: فعلاً بحث دریافت عوارض صادرات از سنگ‌آهن خام مطرح است.سرقینی هدف از وضع این عوارض را جلوگیری از صادرات سنگ‌آهن خام عنوان كرد و گفت: به این ترتیب، ارزش افزوده در داخل كشور ایجاد خواهد شد.

صادرات سنگ آهن

بیشتر بدانید :

وی در مورد اجرای هفت طرح فولادی نیز گفت: اولین طرح، هفته آینده راه‌اندازی می‌شود و با مصرف سنگ‌آهن در كشور و تبدیل آن به فولاد، ارزش افزوده بیشتری ایجاد خواهد شد.جلوگیری از خام فروشی از جمله مسائل مهم و مورد توجه در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است كه با تحقق آن شاهد ایجاد ارزش افزوده بیشتر در بخش‌های اقتصادی، اشتغال‌زایی و تكمیل زنجیره تولید خواهیم بود.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با وضع عوارض برای صادرات سنگ‌ آهن خام اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1044

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ