پیش بینی افزایش 32 درصدی تعرفه واردات لنت ترمز
پیش بینی افزایش 32 درصدی تعرفه واردات لنت ترمز
واتساپ: 09018317558 02142326

پیش بینی افزایش 32 درصدی تعرفه واردات لنت ترمز

پیش بینی افزایش 32 درصدی تعرفه واردات لنت ترمز

به گزارش خبر خودرو ، رئیس انجمن صنایع تولید لنت ترمز و كلاچ با توجه به سیر صعودی واردات لنت ترمز در چند ماه گذشته، از برخی اقدامات حمایتی دولتی به منظور كنترل واردات در این بخش خبر داد .

حسین لاجوردی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اعلام برخی تصمیمات دولت در این راستا اظهار داشت : تبدیل ارز مبادله ای به ارز آزاد جهت واردكنندگان ،افزایش تعرفه واردات لنت ، كنترل نسبی قاچاق از اقدامات دولت است كه موجب گردیده تا حدودی وضعیت واردات لنت ترمز بهبود یافته و كاهش یابد.وی تصریح كرد : چنانچه كنترل های دقیق تر صورت گرفته و نظارت بر واردات لنت ترمز ادامه یابد قطعا وضعیت بهتری را در صنعت لنت شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه یكی از مشكلات جدی تولیدكنندگان را فقدان نقدینگی اعلام كرد و افزود : در شرایطی كه با ورود به آخرین ماه سال ، مشكل تولیدكنندگان برای پرداخت حقوق و سنوات و عیدی بیشتر می شود متاسفانه در این وضعیت بسیاری از شركتها نیز موفق به دریافت مطالبات خود از خودروسازان نشده اند از این رو مشكل نقدینگی در این صنعت روز به روز بیشتر می شود.

بیشتر بدانید :

رئیس انجمن صنایع تولید لنت ترمز و كلاچ تصریح كرد : علاوه بر مشكل نقدینگی ، بالا بودن هزینه تولید و سود های بانكی و ركود بی سابقه در بازار و از سویی تغییر ذائقه مصرف كنندگان داخلی به سمت لنت های خارجی ، متاسفانه شرایط را برای تولیدكنندگان داخلی سخت تر نموده است.لاجوردی تاكید كرد : در صورتی كه جلوی این گونه موانع و مشكلات گرفته نشود به تدریج شاهد تضعیف و محوشدن برندهای داخلی خواهیم بود.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

باید دولت و تولیدكنندگان داخلی با جدیت به دنبال رفع این مشكلات در مسیر تولید باشند.وی همچنین از تلاش برای افزایش تعرفه واردات لنت ترمز خبر داد و گفت : در سال آینده تلاش می كنیم تا تعرفه واردات لنت به 32 درصد افزایش یابد تا مصونیت بیشتری در جریان واردات برای تولید داخل فراهم شود.به گفته رئیس انجمن صنایع تولید لنت ترمز هم اكنون تعرفه واردات لنت به كشور حدود 20 درصد است.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با موضوع “پیش بینی افزایش 32 درصدی تعرفه واردات لنت ترمز” اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1338

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ