انواع مختلف سرویس دهی فورواردرها
انواع مختلف سرویس دهی فورواردرها
واتساپ: 09018317558 02142326

انواع مختلف سرویس دهی فورواردرها

انواع مختلف سرویس دهی فورواردرها

انواع_مختلف_سرویس_دهی_فورواردرها

1- (CY/CY (Container Yard: از آن به سرویس « در تا در» نیز یاد می شود. در این روش كانتینرها در محل كارخانه سازنده كالا و یا در محل تعیین شده دیگری  بارگیری شده و كالاهای بارگیری شده در طول مسیر حمل دریایی و تا رسیدن كانتینرها به مقصد نهایی،  تخلیه و یا اصلاح نمی گردند. این روش گرانترین سرویس و راحت ترین برای فروشنده یا خریدار می باشد.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

2 – (CY/CFS (Container Freight Station : از آن به سرویس « از در تا بندر» نیز یاد می شود. در این روش كانتینرها در محل كارخانه سازنده كالا و یا در محل تعیین شده دیگری  بارگیری شده و محل تخلیه آنها در بندر مقصد و در محوطه تخلیه كانتینرهای حمل كننده می باشند. حال خریدار با مسئولیت و هزینه خود بایستی كالاهای تخلیه شده را تا مقصد نهایی ( انبار كارخانه و یا مراكز فروش خود)  مجددا بارگیری و حمل نماید. در این روش خریدار برای كاهش هزینه های خود بایستی از زمان دقیق تخلیه كالا در بندر مقصد و نیز زمان دقیق تحویل آن جهت تدارك وسیله حمل مناسب مطلع باشد.

بیشتر بدانید :

انواع مختلف سرویس دهی فورواردرها

3- CFS/CY : از آن به سرویس « بندر تا در» نیز یاد می شود. این روش زمانی مورد استفاده قرار می گیرد كه سازنده كالاهای خود را بدون بارگیری در داخل كانتینر به بندر مبدا می آورد و یا كانتینر بارگیری شده توسط آن در محل كارخانه، كانتینر نهایی نبوده و نیاز به تعویض آن (Container Change)در بندر مبدا می باشد. در این حالت ، فورواردرها كالاهای یاد شده را در كانتینر نهایی در بندر مبدا مجددا بارگیری نموده و تا مقصد نهایی خریدار بدون تخلیه و یا اصلاح مجدد حمل می نمایند.

4- CFS/CFS : از آن به سرویس « از بندر تا بندر» نیز یاد می شود. در این حالت ، فورواردرها كالاهای فروشنده را در كانتینر های نهایی در بندر مبدا بارگیری نموده و در بندر مقصد نیز آنها را تخلیه می نمایند. خریدار موظف است با مسئولیت و هزینه خود ، كالاهای تخلیه شده را تا مقصد نهایی ( انبار كارخانه و یا مراكز فروش خود)  مجددا بارگیری و حمل نماید. بدیهی است كه خریدار برای كاهش هزینه ها و ریسك های خود بایستی از زمان دقیق تخلیه كالا در بندر مقصد و نیز زمان دقیق تحویل آن جهت تدارك وسیله حمل مناسب مطلع باشد.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1372

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ